بیداری، تلاش و امید
سه شنبه بیست و ششم خرداد ۱۴۰۵، 21:12
آقای ح داشتن از دانشگاا و بحثهای داخل کلاس میگفتن که خب به ادبیات مربوط بود. منم به شوخی گفتم: زید کنکوریتون صفر بگیره توی رزومهتون لحاظ کنیم.
گفت: مگه من زیدمو برای نمرهی ادبیات انتخاب کردم؟
گفتم: نه خب به هر حال زیدت حس میکنه به خاطر زید ادبیش باید نمره ادبیاتش خوب باشه.
گفت: نخیر. زید من مختاره هر کار دوست داشت بکنه.
😎😎😎
خیلی خوبه ولی من هر سوالی پیش میاد میرم پیوی و جینگ جینگ جواب میگیرم. زید آکادمیک عزیزم
وقتی بهش میگم زید، حس میکنم دو تامون توی چاله میدون هستیم ولی باحاله. زید زیددد
: )