من نوشت

من نوشت هایم،گاه خاطرات،گاه غر زدن های بی انتها

بیداری، تلاش و امید

سه شنبه بیست و ششم خرداد ۱۴۰۵، 21:12

آقای ح داشتن از دانشگاا و بحث‌های داخل کلاس میگفتن که خب به ادبیات مربوط بود. منم به شوخی گفتم: زید کنکوری‌تون صفر بگیره توی رزومه‌تون لحاظ کنیم.

گفت: مگه من زیدمو برای نمره‌ی ادبیات انتخاب کردم؟

گفتم: نه خب به هر حال زیدت حس می‌کنه به خاطر زید ادبی‌ش باید نمره ادبیاتش خوب باشه.

گفت: نخیر. زید من مختاره هر کار دوست داشت بکنه.

😎😎😎

خیلی خوبه ولی من هر سوالی پیش میاد میرم پی‌وی و جینگ جینگ جواب میگیرم. زید آکادمیک عزیزم

وقتی بهش میگم زید، حس می‌کنم دو تامون توی چاله میدون هستیم ولی باحاله. زید زیددد

: )
© من نوشت