من نوشت

من نوشت هایم،گاه خاطرات،گاه غر زدن های بی انتها

در نهایت

دوشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۴۰۵، 9:26

دخترخاله زنده موند.

خیلی حرف دارم راجع به این کار. هنوز کمی گیج و یکم هم خشمگینم. بهتر بشم میاد مینویسم.

استرس زیادی این چند روز هم بهم وارد شد. یکم زمان میخوام

: )
© من نوشت